De Kracht van Tarot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Kracht van Tarot

Forum voor en over de tarot Forum over tarot, spiritualiteit, theosofie en gezelligheid.
 
Begin paginaNieuwe onderwerpen Oranje36IndexNood ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenLinkpartners

 

 Nieuwe onderwerpen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Magda
Berichten:
Berichten:
Magda



Nieuwe onderwerpen Empty
140710
BerichtNieuwe onderwerpen

Soms zit ik op internet te struinen naar nieuwe dingen.
En soms is het zo dat er zich iemand inschrijft of net iets kan vragen, dat ik net op dat moment kan helpen.
Zo heb ik een poosje geleden een filmpje geplaatst, helaas in het Engels, over tarot en horoscopen.
Daarvoor was ik het al tegen gekomen op youtube.
Wat een toeval treffers ik soms wel niet mee maak.
Gisteren liep ik een stukje rond om even van het mooie weer te genieten en dan vraagt iemand de weg.
Ik liep net op een stuk waar ik normaal gesproken niet langs loop wanneer ik een ommetje maak.
De vrouw in kwestie wist niet waar ze langs moest rijden.
Stonden we er 'toevallig' vlak bij.
Daarom heb ik vandaag besloten om dingen die ik 'toevallig' tegen kom gewoon te plaatsen op het forum.
Wie er wat aan heeft is er dan meteen mee geholpen.
Want voor mij zijn de meeste dingen oude koek en voor een ander kan het net datgene zijn waar je naar zocht.

Ook ben ik van plan om aanstaand weekend een nieuwe oefening op het forum te zetten.
Dit wilde ik eigenlijk na de zomer doen, omdat het dan vaak drukker wordt.
Maar deze zomer zijn er al een aantal nieuwe leden bij gekomen, dus vond ik dat het al eerder kan.
Beginners en gevorderden kunnen er aan mee doen.
Het komt er op neer dat je een week lang 1 kaart trekt en dat diepen we verder uit.
Jullie kunnen dus uit gaan kijken naar een paar nieuwe onderwerpen.

Alvast veel plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Nieuwe onderwerpen :: Commentaren

Geen commentaar.
 

Nieuwe onderwerpen

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe decks leren
» Registratie voor nieuwe leden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Kracht van Tarot :: Ontspanning en vrije tijd :: Portal berichten-
Ga naar: